پیکان تیز انتقاد رو به آقاسی/ دونده‌ای که نباید سراغ نکونام می‌رفت!

پیکان تیز انتقاد رو به آقاسی/ دونده‌ای که نباید سراغ نکونام می‌رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - عارف آقاسی این روزها تحت شدیدترین انتقادهای هواداران تراکتور قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، عارف آقاسی بازیکنی است که فصل گذشته در فولاد شاگرد جواد نکونام بود و باوجود درخواست دوباره این سرمربی برای همکاری با مدافع خوزستانی، ترجیح داد راهی تراکتور شود. همین موضوع در کنار سبقه استقلالی این مدافع باعث جذابیت‌های رویارویی وی با استقلال و جواد نکونام می‌شد که درنهایت هم برای آقاسی دردسر خود را داشته است. مدافع تراکتور که در این مسابقه تیمش باخته بود، پس از پایان بازی سمت جواد نکونام رفته و با وی خوش و بش کرد؛ اتفاقی که اصلاً به مذاق تی‌تی‌ها خوش نیامده است. 

در ویدیویی که از خوش و بش آقاسی با سرمربی استقلال دست به دست می‌شود، نکونام با بی‌تقاوتی از کنار این مدافع عبور می‌کند و پرشورها معتقدند آقاسی نباید سمت نکونام می‌رفته است. این موضوع درکنار انتشار کلیپی از آقاسی در فرودگاه که به هوادار شاکی تراکتور می‌گوید که بازیکنان این تیم دوندگی لازمه را داشته‌اند، باعث شده تا تی‌تی‌های عصبانی از مدافع سابقاً استقلالی شاکی باشند و وی را با خطاب قرار دادن دونده، به بی‌اعتنایی به نتیجه کسب شده و البته رفتار غیرحرفه‌ای محکوم کنند. 

آقاسی که این روزها تحت شدیدترین انتقادها قرار دارد، در بازی با ذوب‌آهن گل به خودی هم زده بود و برخی نظرهای هواداران افراطی حاکی از این است که این مدافع باتوجه به مبلغ قراردادش در ترکیب تراکتور مصونیت دارد! 

1997