دو ستاره سابق لیورپول و یوونتوس در لیست مازاد الاهلی!

دو ستاره سابق لیورپول و یوونتوس در لیست مازاد الاهلی!

پایگاه خبری فوتبالی - الاهلی نتوانسته شروع فصل خوبی در لیگ برتر عربستان داشته باشد و با وجود هزینه های بسیار، در سطح توقعات ظاهر نشده اند.

به گزارش فوتبالی، الاهلی در بازگشت به لیگ عربستان با خرید ستارگانی نظیر محرز، ادوارد مندی، روژر ایبانیز، گابری ویگا، الکس سن ماکسیمین، فیرمینو و دمیرال سعی کرد که به رقابت برای قهرمانی لیگ عربستان ادامه بدهد. آنها ماتیاس یایسل یکی از مربیان سرشناس فوتبال آلمان را هم از سالزبورگ به خدمت گرفتند آن هم در حالی که این مربی مورد توجه باشگاه های زیادی در بوندسلیگا قرار داشت اما با این وجود، شروع فصل آنها در سطح انتظارات نبوده و احتمال تغییرات در زمستان وجود دارد.

نشریه عربستانی عکاظ گزارش داده است که یایسل از شرایط دو تن از خریدهای تابستانی تیمش یعنی فیرمینو و دمیرال راضی نیست. مهاجم برزیلی عملکرد ضعیفی را در فاز گلزنی داشته و به هیچ وجه نتوانسته در سطح سالهای اخیر و روزهای درخشانش در لیورپول ظاهر شود در حالی که دمیرال با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. یایسل از مدیران الاهلی خواسته تا به دنبال خرید یک مهاجم به جای فیرمینو در زمستان باشند و در صورتی که دمیرال بعد از مصدومیتش سطح مطلوبی نداشته باشد، او را از لیست خارج کنند و یک هافبک دفاعی باکیفیت را اضافه کنند.

الاهلی فعلا 9 امتیاز تا الهلال در صدر جدول لیگ عربستان فاصله دارد.

4125