مدافع پیشین آرسنال از حرفه سرمربیگری ناامید شده است

مدافع پیشین آرسنال از حرفه سرمربیگری ناامید شده است

پایگاه خبری فوتبالی- سول کمپل، مدافع سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس می گوید که از مربیگری کناره گیری می کند زیرا احساس می کند فرصت کافی به او داده نشده است.

به گزارش فوتبالی ، مدافع مستحکم سابق توپچی های لندن از زمان بازنشستگی خود از بازی در سال ۲۰۱۱ تلاش کرده است تا سطح سرمربیگری خود را بهبود ببخشد. با این حال، او کمتر از یک سال را به عنوان سرمربی مکلسفیلد سپری کرد و از سقوط این تیم از لیگ دو در آخرین روز فصل اجتناب کرد. او سپس به عنوان سرمربی تیم لیگ یک انگلیس یعنی ساوتند یونایتد منصوب شد، اما کار او به دلیل مسائل مالی در این تیم دشوار شد و تیمش به دلیل اینکه فصل به دلیل همه گیری کووید-19 متوقف شد، در رده دوم جدول قرار گرفت.این آمار ناامید کننده کمپل به عنوان یک مربی برخلاف تجربه عالی او به عنوان یک مدافع است. 

این مدافع میانی سابق تیم ملی انگلیس در طول دوران حرفه ای درخشان خود دو قهرمانی لیگ برتر و چهار جام قهرمانی جام حذفی انگلیس را به دست آورد که به عنوان بازیکن تیم هایی مانند تاتنهام، آرسنال، پورتسموث و نیوکاسل بود. او همچنین ۷۳ بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داد.

کمپل در طول این سال‌ها درباره ناامیدی خود به دلیل عدم ارائه پیشنهادهای شغلی برجسته صحبت کرده و در سال ۲۰۱۸ گفت که او  می تواند یکی از بزرگترین مربیان فوتبال انگلیس باشد. سول کمپل از آن زمان به بعد تصمیم گرفت که به دنبال مشاغل مربیگری بیشتری نرود و درباره این اتفاق گفت: "برای من، این موضوع یعنی به دست آوردن فرصت هایی برای مربیگری در تیم های بزرگ مهم است. برخی از همتایان من تیم های خوبی داشته اند و این کار را به نتیجه مناسبی نرساندند و پس از آن باز هم فعالیت دارند. آنها فوراً دوباره فرصت‌هایی داشتند و به نوعی آنها همیشه یک راه نجات داشتند. من دوست دارم در فوتبال حضور داشته باشم و فرصت‌هایی داشته باشم، اما این اتفاق نمی‌افتد و این مسئله من را ناامید می کند."

۱۰۰۹