رونالدو در این فصل با هر بخش از بدن خود چند گل زده است؟

رونالدو در این فصل با هر بخش از بدن خود چند گل زده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی حال حاضر النصر عربستان در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است و توانسته است تا اینجای کار 22 گل در فصل جاری یعنی فصل 2023/24 به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی ، رونالدو در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سیزده گل به ثمر رسانده است و در حال حاضر در صدر جدول بهترین گلزنان این لیگ قرار دارد. اما یک آمار جالب که می توان درباره کریستیانو رونالدو مورد بررسی قرار داد این است که او در این فصل با هر بخش از بدن خود یعنی با پای راست، با پای چپ و با سر خود چند گل به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو بازیکنی است که پای تخصصی اش پای راستش است اما توانایی بالایی در استفاده از پای چپ خود دارد و همین قضیه موجب شده است که از کریس رونالدو همیشه به عنوان یک بازیکن دو پا یاد شود. از سوی دیگر رونالدو بازیکنی قد بلند است و پرش های بلندی هم دارد و این قضیه به او کمک زیادی می کند تا با ضربه سر هم گلزنی کند.

به طور کلی کریستیانو رونالدو در این فصل 9 گل با پای راست زده است، 9 گل با پای چپ به ثمر رسانده است و 4 گل هم با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده است.

1470