شجاع بعد از هیس، با کاپیتان استقلال گرم گرفت!

شجاع بعد از هیس، با کاپیتان استقلال گرم گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان تراکتور پس از سپری کردن یک بازی پرتنش با سکوها مقابل استقلال، حالا در اردوی تیم ملی با کاپیتان آبی‌ها گرم گرفته است.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده مورد توجه‌ترین بازیکن تراکتور برای طرفداران حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی مقابل استقلال بود. مدافع سابقاً پرسپولیسی که این‌بار با پیراهن قرمزی دیگر و به عنوان کاپیتان باید مقابل استقلال قرار می‌گرفت و برخلاف هم‌تیمی‌های متعدد پرسپولیسی خود در تراکتور، بیش از همه سوژه شعارهای طرفداران آبی شد.

موضوعی که باعث شد شجاع نتواند حین بازی هم واکنش خود را فرو بخورد و با انگشت خود بر روی صورت به طرفداران استقلالی حاضر در ورزشگاه علامت «هیس» یا همان «ساکت بودن» را نشان داد تا این‌چنین به شعارها علیه خود واکنش نشان دهد.

اما این تمام واکنش خلیل‌زاده نبود و وی در میکسدزون ورزشگاه آزادی هم به شعارها علیه خود اعتراض کرد و حتی اظهار داشت حداقل علیه خانواده وی از برخی الفاظ استفاده نشود. با این حال شجاع در صحبت‌های خود این را هم اشاره کرد که هواداران استقلال را دوست دارد و دوستان استقلالی هم کم ندارد.

همین ادعای کاپیتان تراکتور خیلی زود اثبات شد و وی در تمرین تیم ملی در کنار کاپیتان استقلال دیده می‌شود و با سیدحسین حسینی گرم گرفته تا مشخص شود اتفاقات بازی با استقلال هنگام ترک ورزشگاه توسط این مدافع تمام شده است.

1997