جنگ بزرگان اروپا برای خرید «مسینیو»

جنگ بزرگان اروپا برای خرید «مسینیو»

پایگاه خبری فوتبالی - آکادمی پالمیراس بازیکنانی نظیر روبرتو کارلوس و ریوالدو را تحویل فوتبال دنیا داده است و اندریک نیز آماده پیوستن به رئال مادرید می شود و به تازگی به تیم ملی برزیل فراخوانده شده است.

به گزارش فوتبالی، جدیدترین نامی که در آکادمی پالمیراس نامش را سر زبان ها انداخته، استوائو ویلیان ملقب به "مسینیو" است که با مشتریان پرشماری مواجه شده است. این بازیکن در سال 2007 متولد شده است و در حال حاضر در جام جهانی زیر 17 سال حضور دارد. مسینیو بهترین بازیکن در پیروزی برزیل مقابل کالدونیا با نتیجه 9 بر صفر بود. بازیکن پالمیراس با یک گل و سه پاس گل در این بازی خوش درخشید.

پس از مواردی نظیر نیمار، رودریگو گوئس، گابریل مارتینلی و وینیسیوس جونیور حالا باشگاه های اروپا برای خرید مسینیو رقابت را آغاز کرده اند. پی اس جی برای استوائو 50 میلیون یورو پیشنهاد داد اما این پیشنهاد توسط پالمیراس رد شد چرا که آنها 60 میلیون یورو می خواهند. این بازیکن اولین قرارداد حرفه ای خود را تا 2026 امضا کرده است.

شباهت این بازیکن به مسی باعث شده تا صاحب لقب "مسینیو" شود. وکیل این بازیکن با وکیل ویتور روکه بازیکن آینده بارسلونا نیز مشترک است. مسینیو در گفتگو با موندودپورتیوو گفته بود:" تقریبا همه بازیهای بارسا را می بینم و طرفدار این باشگاه هستم. برای بازیکنانی که در آن جا بازی می کنند، تحسین قائل هستم. "

4125