مشکلات عمارت جدید کریستیانو رونالدو در لیسبون برای ساکنان منطقه

مشکلات عمارت جدید کریستیانو رونالدو در لیسبون برای ساکنان منطقه

پایگاه خبری فوتبالی- برنامه‌های کریستیانو رونالدو برای ساخت یک عمارت جدید در زادگاهش لیسبون مورد رضایت ساکنان قرار نگرفته است

به گزارش فوتبالی ، همانطور که مارکا گزارش می دهد، این زمین در فاصله ۲۰ دقیقه تا غرب لیسبون واقع شده است و ارزش تخمینی آن ۲۲ میلیون یورو است. در صورت ساخت این عمارت این خانه به گران‌ترین خانه در پرتغال تبدیل خواهد شد. عمارت رونالدو از چهار طبقه تشکیل شده است و نماهایی کاملاً شیشه‌ای را شامل می‌شود که امکان ایجاد مناظر و چشم‌انداز فوق‌العاده ای را فراهم می‌کند. علاوه بر این، در ساخت این عمارت برنامه هایی وجود دارد که شامل ساخت یک سالن سینما، یک سالن بدنسازی و یک زمین تنیس و همچنین چهار سوئیت لوکس باشد.طبیعتاً ایجاد چنین ساختمان پیچیده ای منجر به مشکلاتی در حین ساخت شده است. روزنامه اسپانیایی Ok Diario  گزارش می دهد که بودجه ساخت این عمارت باید افزایش یابد و ضرب الاجل ساخت نیز تمدید شود  که این مورد برای همسایگان آینده رونالدو مطلوب نبوده است.

یکی از ساکنان این حنطقه به Ok Diario گفت: "ما سه سال ساخت و ساز داشته ایم. این خانه آنقدر بزرگ است که شبیه بیمارستان است. رفت و آمد در خیابان ما ماه ها است که مختل شده است و باغ من پر از گرد و غبار است."بر اساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود که ساخت و ساز عمارت رونالدو تا ژوئن ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد. با این حال، رونالدو تا ژوئن ۲۰۲۵ با النصر قرارداد دارد، به این معنی که او می‌تواند یک سال دیگر را صرف ایجاد تغییرات احتمالی کند تا در نهایت به کشور خود بازگردد. البته همسایگان آینده او امیدوارند که روند ساخت و ساز به همین شکل باقی نماند.

۱۰۰۹