جواب ستاره منچسترسیتی به اظهارات اخیر سرمربی اتلتیکو مادرید

جواب ستاره منچسترسیتی به اظهارات اخیر سرمربی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو هافبک اسپانیایی منچسترسیتی جواب اظهارات اخیر دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید درباره دفاع نکردن در لیگ برتر انگلیس را داد. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید ادعا کرده که در لیگ برتر انگلیس، هیچ تیمی به فکر دفاع کردن نیست. او در این باره گفته بود: "شما فوتبال انگلیسی را تماشا می کنید که در پایان نتایجی مثل 4-4، 5-3، 6-2 یا 5-1 رقم می خورد که البته برای هواداران فوتبال فوق العاده است. مثل بازی چلسی و منچسترسیتی. این دیدارها بسیار تماشایی هستند، اما در واقعیت، کسی به دفاع کردن اهمیتی نمی دهد."

به نقل از سایت گل، حالا رودری شاگرد سابق سیمئونه در اتلتیکو مادرید به مخالفت با او پرداخت و به کادناسر گفت: "من کمی با سیمئونه مخالفتم. البته همه تیم ها اینگونه نیستند، اما برخی تیم ها مقابل من سیتی برای 90 دقیقه فقط دفاع می کنند. البته موضوع همیشه این نیست و در بازی های دیگر، ما فضاهای زیادی پیدا می کنیم، اما لیگ برتر، لیگ سخت با مدافعانی قدرتمند است." 

در حال حاضر بازی های باشگاهی به خاطر بازی های ملی برای دو هفته تعطیل می باشد، اما بعد از تعطیلات، سیتیزن ها میزبان لیورپول خواهند بود و اتلتیکو مادرید به مصاف مایورکا خواهد رفت. 

4416