بازیکن سابق لیگ انگلیس به دلیل نپرداختن نفقه به همسر سابقش، زندانی می‌شود!

بازیکن سابق لیگ انگلیس به دلیل نپرداختن نفقه به همسر سابقش، زندانی می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مهاجمان سابق لیگ انگلیس به علت عدم تامین مالی همسر سابقش روانه زندان شد!

به گزارش فوتبالی، بوشکو بالابان که بین سالهای 2000 تا 2007 مجموعا 35 بازی در تیم ملی کرواسی انجام داده بود و دو بار به جام جهانی رفته بود، دوران کوتاهی را در لیگ انگلیس در سال 2001 داشت و با 5.8 میلیون پوند از دیناموزاگرب راهی استون ویلا شده بود. 

بالابان فقط 9 بازی در استون ویلا انجام داده بود و در هفت بازی از روی نیمکت وارد زمین شده بود. این بازیکن پس از بازگشت قرضی به دینامو، در سال 2003 از تیم انگلیسی جدا شد و به صورت رایگان به بروژ پیوست.  حالا 20 سال پس از آن اتفاقات، بالابان باید راهی زندان شود چرا که نخواسته بدهی های معوقه خود به همسر سابقش را بپردازد!

بالابان با ایوان رادیچ ازدواج کرده بود، مدلی که در سال 1995 عنوان "بانوی شایسته کرواسی" را کسب کرده بود. این زوج، در بیش از یک دهه ازدواج خود سه فرزند مشترک داشتند و در سال 2017 از هم جدا شدند. بالابان توسط دادگاه به پرداخت 70 هزار پوند در مدت دو سال به خاطر نفقه معوقه به همسر سابقش محکوم شده بود. 

بازیکن سابق فوتبال کرواسی حاضر به پرداخت این پول نشده است و در ماه ژانویه و در سن 45 سالگی باید به زندان برود و یک سال حبس خود را سپری کند. وی همچنین توسط دادگاه به چهار سال حبس تعلیقی محکوم شده است. حتی اگر بالابان حالا بدهی خود را بپردازد، حکم او نقض نمی شود و باید یک سال زندان خود را سپری کند. 

بالابان در سالهای اخیر به عنوان ایجنت فعالیت می کرد و وکالت آندری کراماریچ مهاجم کنونی هوفنهایم را به عهده داشت. او در سه منطقه مختلف در حوزه املاک سرمایه گذاری کرده بود: زاگرب، زادگاهش رایکا و ایستریا. 

4125