عکس؛ شوخی لوکا مودریچ با نوع پوشش داوید آلابا

عکس؛ شوخی لوکا مودریچ با نوع پوشش داوید آلابا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که در رئال مادرید بازیکنان به خوبی با هم صمیمی هستند چرا که می بینیم در شبکه های اجتماعی به راحتی با هم شوخی می کنند و گاهی اوقات این شوخی ها تبدیل به یک سوژه برای رسانه ها و شبکه های اجتماعی می شود.

به گزارش فوتبالی ، به تازگی داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید یک پست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. این پست یک پست تبلیغاتی است و داوید آلابا در آن یک لباس خاص بر تن کرده است و یک بافت ویژه را پوشیده است.

لوکا مودریچ، هافبک با تجربه و با سابقه رئال مادرید در کامنت های این پست اینستاگرامی با داوید آلابا و این ژاکتی که پوشیده است شوخی کرده است. مودریچ در کامنت خود برای داوید آلابا نوشته است:" لعنتی، چرا تو یک پتو پوشیده ای؟"

در واقع لوکا مودریچ این لباسی که داوید آلابا پوشیده است را به پتو تشبیه کرده است و به این ترتیب با او شوخی کرده است. فعلا اردو های ملی برقرار است و بازیکنان رئال مادرید به تیم های ملی خود پیوسته اند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود. یکی از نگرانی های آنچلوتی این است که بازیکنانش در اردوی ملی دچار مصدومیت شوند.

1471