رونمایی زنده‌روح از آقای خاص فوتبال ایران

رونمایی زنده‌روح از آقای خاص فوتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک گل‌گهر سرمربی یونانی تیمش را آقای خاص فوتبال ایران معرفی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی این فصل گل گهرخصوصیات اخلاقی جالبی دارد که توجهات را به خود جلب کرده است. مارینوس نشان داده اکثر اوقات مردی آرام و جنتلمن است و جالب اینکه بدانید در زمان تعطیلی مکرر لیگ برتر این سرمربی برخلاف همه همکاران ایرانی و خارجی خود در لیگ برتر معتقد بود این تعطیلات چون برای تیم‌های ملی است ایرادی ندارد!

اوزونیدیس قبل از بازی با استقلال خوزستان با خبر درگذشت پدر خود مواجه شد ولی تیمش را تا پایان بازی در کنار زمین هدایت کرد و سپس راهی یونان شد و دو روز مانده به بازی بعدی گل‌گهر خود را به اردوی تیمش رساند تا مشخص شود تا چه اندازه به مسئولیت خود پایبند است.

احمدرضا زنده‌روح هافبک دفاعی گل‌گهری‌ها در جدیدترین صحبت‌های خود تعبیر جالبی از سرمربی تیمش داشته و اوزونیدیس را آقای خاص فوتبال ایران دانسته است. زنده‌روح‌ می‌گوید سرمربی یونانی همیشه پرانرژی است و اگر حوصله نداشته باشد، همه را زمان تمرین و فوتبال کنار می‌گذارد.

صحبت‌های شاگرد اوزونیدیس در گل‌گهر این چنین است: «او کاراکتر خاصی دارد و باید بگویم او آقای خاص فوتبال ایران است. هیچ وقت ندیدم در تمرینات و در زمین بازی شور و اشتیاق نداشته باشد. او همیشه پرانرژی است و این موضوع را به تیم نیز منتقل می‌کند. اگر مشکلی داشته باشد یا حوصله نداشته باشد، همه را زمان تمرین و بازی کنار می‌گذارد و با انرژی روی کار خود تمرکز می‌کند.تیم با حضور او جان دوباره‌ای گرفته و نمایش خوبی داشته است. امیدوار هستم در ادامه راه گل‌گهر با این مربی یونانی به موفقیت برسد.»

1997