باشگاه برنتفورد به دنبال مهاجم آرژانتینی ولزسارسفیلد

باشگاه برنتفورد به دنبال مهاجم آرژانتینی ولزسارسفیلد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه برنتفورد امیدوار است تا سانتیاگو کاسترو ستاره جوان آرژانتینی را جذب کند.

به گزارش فوتبالی ، مهاجم باشگاه ولز سارسفیلد آرژانتین که ۱۹ سال سن دارد بازیکن اصلی تیم زیر ۲۰ ساله های کشورش به شمار می‌رود. مدیران برنتفورد هفته گذشته در آمریکای جنوبی بودند و می‌خواهند با بازیکنی که در هفت بازی چهار گل برای تیم‌ جوانان آرژانتین به ثمر رسانده را جذب کنند. این در حالی است که آینده ایوان تونی در برنتفورد همچنان نامشخص است 

سان اسپرت فاش کرده که این مهاجم به دلیل تمایل برای جدایی از برنتفورد در ژانویه دچار مشکل شده است. ستاره برنتفورد پس از تعطیلات سال جدید میلادی به میادین بازخواهد گشت و شایعات زیادی در مورد او برای ترک باشگاه غرب لندن وجود دارد. تصور می شود که آرسنال در صف اول مشتریان برای او قرار دارد و چلسی نیز به این مهاجم علاقه مند است. اکنون یک منبع نزدیک به این بازیکن گفت تونی که به دلیل شرط بندی محروم شده است ، احساس می کند که باید به برنتفورد و مربی باشگاه توماس فرانک دین خود را ادا کند.

این بدان معناست که انتقال او می تواند تا تابستان متوقف شود. این منبع گفت: "بسیاری از مردم تصور می کنند که ایوان بعد از کریسمس در راه جدایی است، اما هیچ معامله ای انجام نشده است  و هیچ چیزی قطعی نشده است و ایوان نگران آینده اش است. برنتفورد همواره در کنار او ایستاده است. باشگاه‌های زیادی به ایوان علاقه‌مند هستند، اما تمرکز او در حال حاضر، بازگشت به تمرین برنتفورد و بازی برای سرمربی‌اش توماس فرانک است زیرا او احساس می‌کند بدهی بزرگی را باید به تیم خود ادا کند. او مصمم است به تیم ملی انگلیس بازگردد و او کاملاً به خودش اعتقاد دارد که پس از بازگشت به فوتبال، این اتفاق خواهد افتاد."

۱۰۰۹