کامیابی‌نیا: نتیجه‌ برابر استقلال به تیم ما شخصیت می‌دهد

کامیابی‌نیا: نتیجه‌ برابر استقلال به تیم ما شخصیت می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص بازی حساس پیش‌رو تیمش با استقلال گفت: با تمرکز کامل و بدون دسته کم گرفتن حریف به میدان خواهیم رفت، زیرا می‌دانیم که بازی حساسی است، با ۳ امتیاز آن به تیم شخصیت داده و در بالای جدول ماندگار می‌شویم.

به گزارش فوتبالی، کمال کامیابی‌نیا در حاشیه بازدید تیم فوتبال ذوب‌آهن از کارخانه این باشگاه در خصوص نتایج خوب و روند رو به رشد تیمش، اظهار کرد: طرز تفکری که امسال در تیم هست و با کمک تیم به یکدیگر می‌توانیم ذوب‌آهن را به ثبات برسانیم. بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم؛ البته تازه ۱۰ هفته از لیگ گذشته، هنوز اتفاق نیفتاده و بازی‌های زیادی مانده است.

وی با اشاره به تقابل ذوب‌آهن و استقلال یادآور شد: استقلال تیم بسیار خوبی است و با تمرکز کامل و بدون دسته کم گرفتن آن‌ها به میدان خواهیم رفت، زیرا می‌دانیم که بازی حساسی است و با ۳ امتیاز آن به تیم شخصیت داده و در بالای جدول ماندگار می‌شویم. طرز تفکر امسال ما ماندن در بالا جدول است. 

کامیابی‌نیا شرایط روحی تیم را خوب ارزیابی کرد و گفت: هفته گذشته در مازندران ۳ امتیاز خوبی گرفتیم. همه جمع شدیم تا امسال نتایج خوبی بگیریم

او ضمن تبریک نتایج درخشان تیم ملی نوجوانان ابراز امیدواری کرد: این روند ادامه داشته و با نتایج خوب دل مردم را شاد کنند.

این بازیکن گاندوها درباره برنامه امروز تیمش نیز توضیح داد: امروز به کارخانه ذوب‌آهن آمدیم و از نزدیک تلاش و زحمت پرسنل اینجا را دیدیم. امیدوارم ما هم با تلاش دوچندان نتیجه بگیریم و آن‌ها را شاد کنیم. تشکر ویژه هم از هیات مدیره می‌کنم که به خوبی تیم را حمایت کرده و امیدوارم مجموعه بزرگ ذوب‌آهن با همین روال ادامه داده و به جایگاه اصلی‌اش بازگردد.   

9989