شکایت مدافع سابق منچسترسیتی از ابن باشگاه به دادگاه کار انگلیس

شکایت مدافع سابق منچسترسیتی از ابن باشگاه به دادگاه کار انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- بنجامین مندی یک شکایت چند میلیون پوندی علیه منچسترسیتی به دلیل پرداخت نشدن دستمزد معوقه انجام داده است.

به گزارش فوتبالی این مدافع، ۲۹ ساله، بابت کسورات غیرمجاز از دستمزد خود به دادگاه کار انگلیس شکایت کرده است. او در ماه ژوئن و اوایل سال جاری میلادی از اتهامات مربوط به آزاذ جنسی تبرئه شد. این تبرئه به دنبال رای هیئت منصفه بود که او را از شش مورد تجاوز و یک مورد سوء استفاده جنسی در ژانویه تبرئه کرد. پس از اینکه مندی متهم به حمله به دو زن در دوران کرونا در عمارت خود در چشایر شد، بیش از دو سال منع از فعالیت فوتبالی به زمین مسابقه بازگشت. به گزارش اسکای اسپورت نیوز، مندی اکنون به دنبال بازپرداخت حقوقی است که تا پایان قراردادش که در ماه ژوئن منقضی شده بود.

در بیانیه وکیل او نیک دی مارکو کی سی، به نمایندگی از مندی، آمده است:"نیک دی مارکو کی سی  له نمایندگی از بنجامین مندی بازیکن سابق منچسترسیتی در طرح یک ادعای چند میلیون پوندی عمل می کند. این طرح دعوی به دلیل کسر از دستمزد او توسط باشگاه منچستر سیتی از سپتامبر ۲۰۲۱ بوده و ابن بازیکن هیچ دستمزدی دریافت نکرده است و پس از اینکه بنجامین مندی به جرایم مختلفی متهم شد که متعاقباً از همه آنها تبرئه شد تا پایان قراردادش در ژوئن ۲۰۲۳ دریافتی نداشته است. این ادعا در دادگاه کار به زودی مطرح خواهد شد."

او اکنون چندی پس از تبرئه شدن به فوتبال حرفه ای با تیم لیگ ۱ فرانسه یعنی لوریان بازگشته است و اولین بازی خود را در سپتامبر انجام داد.

۱۰۰۹