خشم مجیدی و کنایه آتشین به افشاریان بعد از جدال با میثاقی

خشم مجیدی و کنایه آتشین به افشاریان بعد از جدال با میثاقی

پایگاه خبری فوتبالی - عضو هیات مدیره آلومینیوم به دلیل مردود شدن گل سالم این تیم مقابل پیکان به شدت از رییس کمیته داوران انتقاد کرد و با طعنه به سن و سال فرزند خداداد افشاریان که در برنامه میثاقی سوژه چند روز اخیر شده بود واکنش نشان داد.


به گزارش فوتبالی، گل سالم تیم‌ آلومینیوم اراک مقابل پیکان با اشتباه عجیب کمک داور بازی آفساید اعلام شد تا اعضای تیم آلومینیوم در چند هفته متوالی از عملکرد داوری متضرر شوند.

میثم مجیدی عضو هیات مدیره تیم آلومینیوم اراک پس از پایان بازی این تیم برابر پیکان که با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید به کمیته داوری انتقاد کرد و گفت: امروز خیلی چیزها به من ثابت شد تا دیروز فکر می‌کردم داورها مقصرند ولی امروز فهمیدم وقتی رییس کمیته داوران نمی‌داند فرزندش چند ساله است می‌خواهد برای من و داوران تصمیم بگیرد و برای آنها امکانات تهیه کند.

مجیدی ادامه داد: می‌خواهم با سهامدار تیم صحبت کنم و اعلام کنم که تیم را تعطیل کنند. یک هفته اشتباه دو هفته اشتباه علیه آلومینیوم. این هم هزینه می‌کنیم در اخر با یک اشتباه همه چیز را خراب می‌کنند.

عضو هیات مدیره آلومینیوم افزود: آقای افشایریان در تلویزیون می‌گوید اشتباه یک وجب دو وجب بود اما این صحنه ۱۰ متر بود.

تماشاگران عصبی شدند و اگر اتفاقی می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود اگر VAR  بود این گل سالم اعلام می‌شد.

از اول فصل کلی بازیکنان را برای مصاحبه‌ها و خیلی از اتفاقات دیگر جریمه می‌کنند. پولش کجاست خب VAR بیاورید. ۲ درصد قرار بازیکنان را هر فصل کم می‌کنید و به فدراسیون می‌دهید بیشتر از بازیکنان کسر کنید و VAR بخرید.

۹۹۸۹