خط و نشان پی‌اس‌جی برای مدعیان قهرمانی

خط و نشان پی‌اس‌جی برای مدعیان قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن با نتیجه پنج بر دو از سد موناکو گذشت و با 30 امتیاز، جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته سیزدهم لیگ فرانسه، تیم های پی اس جی و موناکو از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که پاریسی ها با 27 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند و موناکو با 3 امتیاز اختلاف در رده سوم بود و کسب 3 امتیاز و پیروزی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

در نیمه اول پاریسن ژرمن تیم برتر میدان بود. آن ها از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 18، گونزالو راموس گل اول را برای پی اس جی به ثمر رساند، اما این گل خیلی سریع در دقیقه 22 توسط تاکومی مینامینو جواب داده شد. در دقیقه 39 یک ضربه پنالتی به سود پاریسن ژرمن اعلام شد و کیلیان امباپه توانست آن را تبدیل به گل کند تا پی اس جی با نتیجه 2-1 نیمه اول را پیروز شود.

در نیمه دوم بازی آرام دنبال می شد و از دقیقه 70 به بعد، دوباره گلزنی ها شروع شد. عثمان دمبله روی پای فابین روییز گل سوم را برای پی اس جی زد و در دقیقه 72، ویتینا اختلاف را به سه گل افزایش داد. تنها 3 دقیقه بعد، فولارین بالوگان گل دوم موناکو را زد و در دقیقه 90+6 رندال کولو موانی گل پنجم پاریس را به ثمر رساند. 

4416