تنها بازیکن غیرمغضوب یادگار؛ وارث شماره ۶ کاپیتان کیانی

تنها بازیکن غیرمغضوب یادگار؛ وارث شماره ۶ کاپیتان کیانی

پایگاه خبری فوتبالی - سید مهدی حسینی در روز درخشانی که سپری کرد تنها بازیکنی بود که توسط سکوهای ناراضی تی‌تی‌ تشویق شد.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی حسینی ویژه‌ترین چهره بازی دیروز تراکتور و فولاد است. بازیکنی که به عنوان فوتبالیست مطرح مس رفسنجان که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را هم داشت ابتدای فصل راهی تراکتور شد ولی در این تیم فرصت چندانی برای بازی پیدا نمی‌کرد.

حسینی که در مدت کم حضورش در میدان برای تیمش خوش درخشیده بود، جزو بازیکنانی بود که بسیار این سوالش پیرامونش شنیده می‌شد که چرا پاکو خمز به وی بازی نمی‌دهد.

در نهایت این اتفاق در روز محرومیت ریکاردو آلوز رخ داد و حسینی، عملکردی داشت که سرمربی اسپانیایی در نشست خبری مجبور شود اعتراف کند که نمی‌تواند وی را بازی بعدی روی نیمکت بنشاند و باید پاداش بازی خوب هافبک قمی را بدهد.

دبل در روزی که سکوهای یادگار امام(ره) تبریز در تنش خاصی قرار داشت باعث شد تا مهدی حسینی تنها فردی باشد که نامش از سکوی تی‌تی‌ و اوز به اوز شنیده می‌شود تا حالا همه حتی در حین انتقادات به اتفاقات رخ داده، حسینی را وارث به حق شماره ۶ کاپیتان مهدی کیانی برای خود بدانند.

باید دید از بازی بعدی که ریکاردو آلوز هم در دسترس خواهد بود و سید مهدی حسینی که جای خود را در ترکیب ابتدایی رزرو کرده، پاکو خمز کدام بازیکن هافبک تراکتور را نیمکت‌نشین خواهد کرد؟

1997