چهار بازی سخت النصر در لیگ عربستان که می‌تواند تکلیف قهرمانی را مشخص کند

چهار بازی سخت النصر در لیگ عربستان که می‌تواند تکلیف قهرمانی را مشخص کند

پایگاه خبری فوتبالی - سالم بودن و روی فرم بودن کریستیانو رونالدو برای النصر عربستان در حال حاضر بسیار مهم و حیاتی است چرا که این تیم بازی های مهمی پیش رو دارد و اگر می خواهد که در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان به قهرمانی برسد باید بتواند در آن ها برنده شود.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته النصر عربستان و پرسپولیس به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. کریستیانو رونالدو در این بازی یک برخورد محکم با علیرضا بیرانوند داشت و به نظر می رسد که از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده است. همین برخورد و دردی که رونالدو داشت باعث شد تا او توسط لوییز کاسترو تعویض شود.

امروز کریستیانو رونالدو در تمرین النصر غایب بوده است اما گفته شده که او خودش را به بازی النصر مقابل الهلال که جمعه دهم آذر ماه برگزار می شود خواهد رساند. الهلال عربستان در حال حاضر صدرنشین رقابت های لیگ حرفه ای عربستان است و النصری ها اگر می خواهند صدرنشین شوند باید بتوانند این تیم را شکست دهند.

النصر در حدود یک ماه پیش رو بازی های مهم دیگری مثل بازی مقابل الاتحاد عربستان، بازی مقابل الاتفاق عربستان و بازی مقابل التعاون را هم پیش رو دارد. این تیم ها از تیم های رده بالای جدول لیگ عربستان هستند و اگر النصر بتواند این بازی ها را ببرد شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت. النصر فعلا چهار امتیاز کمتر از الهلال دارد و در رده دوم جدول قرار گرفته است.

1470