افسوس پرسپولیسی‌ها؛ اگر دانیال آن توپ را گل می‌کرد

افسوس پرسپولیسی‌ها؛ اگر دانیال آن توپ را گل می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی – بهترین موقعیت گلزنی در مسابقه دیشب نصیب یکی از مدافعان پرسپولیس شد اما از دست رفت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس شب گذشته در حالی پا به میدان رقابت با النصر گذاشت که قبل از شروع بازی اغلب کارشناسان داخلی و خارجی پیش‌بینی می‌کردند النصر بتواند پرسپولیس را شکست بدهد و 15 امتیازی شود.

اما پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و در ادامه با اخراج مدافع النصر در دقیقه 17 شرایط برای پرسپولیس بهتر هم شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانستند از این فرصت استفاده کنند و با پیروزی در ریاض شانس خودشان را برای صعود از گروه بیشتر کنند.

اما علیرغم برتری در کل 90 دقیقه پرسپولیس نتوانست به گل برسد. چند موقعیت نصفه و نیمه نصیب پرسپولیس شد و حتی شهاب زاهدی گل هم زد اما این گل توسط داور آفساید اعلام شد.

اما به نظر می‌رسد بهترین موقعیت پرسپولیس برای گل زدن همان موقعیتی بود که در نیمه اول و لحظاتی قبل از اخراج مدافع النصر نصیب دانیال اسماعیلی‌فر شد. امید عالیشاه پاس قطریِ زمینی خوبی داد و دانیال با دروازه‌بان ضعیف النصر تک به تک شد. اما ضربه آخر دانیال آنقدرها خوب نبود که تبدیل به گل شد.

شاید اگر دانیال ضربه‌اش را به صورت چیپ می‌زد شانس بیشتری برای گل زدن داشت. دقیقا شبیه گلی که رامین رضاییان در جام جهانی به تیم ملی ولز زد. اما تصمیم گرفتن در کسری از ثانیه سخت است. به خصوص این که موقعیت نصیب بازیکنی شد که مهاجم نبود!

به هر صورت، این توپ در صورت گل شدن می‌توانست روند بازی را تغییر بدهد اما دانیال نتوانست از بهترین فرصت مسابقه استفاده کند.

حالا پرسپولیسی‌ها دارند حسرت همان فرصت را می‌خورند. فرصتی که می‌توانست 3 امتیاز بازی را به پرسپولیس بدهد و کار این تیم را برای صعود راحت‌تر کند.

1359