هر پنج تیم اسپانیایی می‌توانند راهی مرحله حذفی چمپیونزلیگ شوند؟

هر پنج تیم اسپانیایی می‌توانند راهی مرحله حذفی چمپیونزلیگ شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا در هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه خانگی خود پورتو را شکست دهد و به این ترتیب صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی ، اکنون با قطعی شدن صعود بارسلونا به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چهار تیم اسپانیایی به طور قطعی راهی مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده اند. این تیم ها رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، رئال سوسیداد و بارسلونا هستند که دیشب به جمع تیم های صعود کننده اضافه شد.

اکنون فقط سویا باقی مانده است که مشخص نیست می تواند به دور بعدی رقابت ها صعود کند یا خیر. سویا در گروه خود با دو امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است اما دو بازی پیش رو دارد و اگر بتواند در آن ها به پیروزی برسد می تواند خودش را به رده دوم جدول برساند و به این ترتیب این تیم هم به مرحله حذفی صعود کند و هر پنج تیم اسپانیایی را در دور حذفی هم ببینیم.

البته کار سویا برای صعود بسیار سخت است. آن ها امشب با پی اس وی آیندهوون روبرو می شوند. برخی ها معتقدند سویا در تلاش است تا در گروهش سوم شود تا به لیگ اروپا برود که در آن تخصص ویژه ای دارد.

1470