جدال صدرنشینان برای رتبه نخست/ پیکان به دنبال نخستین برد در شهرآورد

جدال صدرنشینان برای رتبه نخست/ پیکان به دنبال نخستین برد در شهرآورد

پایگاه خبری فوتبالی- صدرنشینان لیگ برتر والیبال زنان در ششمین هفته از این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این مسابقه در رده نخست قرار گیرد و یک گام به قهرمانی نیم فصل نزدیک‌تر شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه دهم آذر با سه دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه) و رفسنجان پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این هفته سایپا تهران در سالن فدراسیون والیبال میزبان فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود. حساس‌ترین دیدار هفته ششم که در آن دو صدرنشین جدول برای کسب جایگاه نخست تلاش خواهند کرد و برنده مسابقه شانس بالایی برای قهرمانی نیم فصل خواهد داشت.

هر دو تیم بدون شکست هستند و بازنده این دیدار رکورد بدون باخت بودن خود را از دست می‌دهد. سایپا با چهار پیروزی و 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فولاد هم با 4 برد اما 11 امتیاز در رده دوم است. شاگردان فریبا صادقی کاری دشوار در تهران پیش رو دارند چرا که سایپا از امتیاز میزبانی برخوردار است و باید دید در جدال صدرنشینان تفکرات کدام سرمربی پیروز خواهد شد؟ صادقی با دنیایی از تجربه یا حجتی با تفکراتی به روز حاصل از جوانی.

در دومین دیدار تیم‌های مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان در سالن 9 دی به مصاف هم خواهند رفت. مس که هفته گذشته در مصاف سایپا متحمل شکست در بازی خانگی شد در میزبانی این هفته به دنبال پیروزی و کسب رضایت هوادارانش خواهد بود. از سوی دیگر ذوب‌آهن اصفهان با تک امتیازی که از بازی با مهرسان تهران در جدالی پنج سته به دست آورد، مس را پشت سر گذاشت و یک پله در جدول صعود کرد تا با یک برد و چهار امتیاز در رتبه پنجم قرار گیرد و انگیزه بیشتری برای مصاف با مس رفسنجان داشته باشد.

مس رفسنجان با یک برد و سه امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و برنده این دیدار جایگاه بهتری در جدول به خود اختصاص خواهد داد.

در آخرین دیدار هفته ششم مهرسان در سالن فدراسیون والیبال از ساعت 14:30 میزبان پیکان خواهد بود و در این شهرآورد به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه و کسب جایگاه بهتر در جدول است. مهرسان در صورتی که حریف این هفته خود را شکست دهد و سایپا موفق به شکست فولاد و کسب سه امتیاز مسابقه شود، امکان راه‌یابی به رتبه دوم جدول را خواهد داشت. به نظر می‌رسد شاگردان نیلوفر رشیدی هرچند هفته گذشته مسابقه‌ای پنج سته و سخت را پشت سر گذاشتند و در نهایت به کسب دو امتیاز قناعت کردند، این هفته در دیدار خانگی تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز مسابقه صرف خواهند کرد.

البته شاگردان پدیده بلوری‌زاده در تیم پیکان هم که هفته گذشته استراحت داشتند به دنبال کسب نخستین پیروزی در جدول خواهند بود تا در این هفته‌های پایانی خود را از قعر جدول نجات دهند.

تیم هوران یزد در هفته ششم استراحت دارد و در آخرین هفته دور رفت لیگ برتر زنان در سالن یگانگی میزبان سایپا خواهد بود.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 11

سایپا تهران – فولاد مبارکه سپاهان

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 11

مس رفسنجان – ذوب‌آهن اصفهان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 14:30

مهرسان – پیکان

1999