گلباران کمال توسط نونهالان آکادمی ذوب‌آهن! (عکس)

گلباران کمال توسط نونهالان آکادمی ذوب‌آهن! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تمرین دیروز ذوب‌آهن تحت تاثیر حضور نونهالان آکادمی این باشگاه برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، ذوب‌آهن یکی از تیم‌هایی است که تا بدینجای فصل نتیجه‌ای غیرقابل پیش‌بینی گرفته و توانسته با تیم کم هزینه خود به نوعی شگفتی‌ساز باشد. تیم محمد ربیعی با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۱ مسابقه در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و به نوعی چشم‌ها را به خود خیره کرده است.

البته تیم سبزپوش اصفهانی جزو تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است و در گذشته‌ای نه چندان دور به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده بود ولی در طی فصول اخیر با افت مواجه شده بود اما گویا این فصل دوباره فصل جهش و خودنمایی گاندوهاست.

ذوب‌آهن که در هفته یازدهم موفق شد از استقلال صدرنشین یک امتیاز بگیرد، هفته بعد میهمان دیگر تیم تهرانی یعنی پیکان است و در این راستا تمرینات خود را به طور منظم برگزار می‌کند. اما مورد ویژه تمرین دیروز ذوبی‌ها حضور نونهالان آکادمی این باشگاه در تمرین بزرگسالان بود که تصاویر جالبی را شکل داده است.

محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن در این تمرین از نونهالان ذوبی استقبال گرمی داشت و آن‌ها هم با تقدیم شاخه گل‌هایی که باشگاه تدارک دیده بود، ستارگان تیم سبزپوش را از نزدیک دیدند و خوش و بش کردند.

اما در این میان مورد توجه‌ترین بازیکن ذوب‌آهن کمال کامیابی‌نیا هافبک باتجربه این تیم بود. بازیکنی که این فصل از پرسپولیس جدا شده و راهی اصفهان شده و در تصویری که مشاهده می‌کنید در میان گل‌های اهدایی توسط نونهالان ذوبی قرار دارد.

1997