بارسلونا همچنان به آینده بازیکنی که قرار بود جانشین مسی شود، امیدوار است

بارسلونا همچنان به آینده بازیکنی که قرار بود جانشین مسی شود، امیدوار است

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی روزگاری در بارسلونا به عنوان یکی از بهترین استعداد های لاماسیا شناخته می شد و خیلی ها معتقد بودند که این بازیکن روزی می تواند جای لیونل مسی را پر کند و تبدیل به شماره ده اصلی بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی ، اما اوضاع برای فاتی اصلا خوب پیش نرفت. او در بارسلونا با مصدومیت های زیادی روبرو شد و اکنون هم در برایتون توپ می زند. این بازیکن در برایتون هم با مصدومیت مواجه شده است و به نظر می رسد که ماه ها از میادین دور خواهد بود. آنسو فاتی برای درمان دوباره به بارسلونا بازگشته است. این بازیکن به طور قرضی به برایتون رفته بود.

البته به گفته مارکا، باشگاه بارسلونا هنوز هم به آینده آنسو فاتی امیدوار است و آبی و اناری ها می خواهند او را حفظ کنند تا شاید این بازیکن در آینده تبدیل به یک ستاره شود. آنسو فاتی در حال حاضر 21 سال سن دارد و همین قضیه موجب می شود تا بشود به آینده او امیدوار بود چرا که سال های زیادی پیش روی این بازیکن وجود دارد.

شایعاتی وجود دارد که برخی از تیم های عربستانی می خواهند آنسو فاتی را در تابستان 2024 به خدمت بگیرند اما باشگاه بارسلونا نظر دیگری دارد و می خواهد فاتی را همچنان نگه دارد.

1471