تحقیر یاران رونالدو در دربی ریاض با سه گل/ الهلال بارش را برای قهرمانی بست!

تحقیر یاران رونالدو در دربی ریاض با سه گل/ الهلال بارش را برای قهرمانی بست!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر عربستان و الهلال به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، کمتر کسی فکرش را می کرد که النصر عربستان در این بازی با داشتن رونالدو با سه گل شکست بخورد. النصر تیم رده دوم جدول لیگ حرفه ای عربستان است و از سوی دیگر الهلال تیم صدر نشین است. اختلاف این دو تیم تا پیش از این بازی چهار امتیاز بود و اکنون الهلال با پیروزی در این بازی به اختلاف هفت امتیازی با النصر عربستان رسیده است و به این ترتیب گام بلندی در مسیر قهرمانی برداشته است.

کریستیانو رونالدو در این بازی از سوی هواداران الهلال عربستان تحت فشار بود و نتوانست عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد. در این بازی هواداران الهلال عربستان نام لیونل مسی را فریاد می زدند و به این ترتیب روی اعصاب کریس رونالدو راه می رفتند.

گل های الهلال عربستان را در این بازی ساویچ و الکساندر میتروویچ ( دو بار ) به ثمر رساندند. به نظر می رسد که در حال حاضر الهلال عربستان قدرت اول فوتبال عربستان است.

تماشای گل دوم میتروویچ به النصر

1470