جدیدترین یاغی فوتبال ایران؛ کاپیتان سابق تیم امید پرسپولیس در تمرینات استقلال

جدیدترین یاغی فوتبال ایران؛ کاپیتان سابق تیم امید پرسپولیس در تمرینات استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- در تمرین استقلال، از جدیدترین یاغی فوتبال ایران رونمایی شد. 

به گزارش فوتبالی، امیرحسین لاهوتی کاپیتان با سابقه تیم های رده سنی پرسپولیس که به تازگی به تیم امید استقلال پیوسته است، جدیدترین یاغی فوتبال ایران محسوب می شود. لاهوتی سابقه کاپیتانی در رده‌های نونهالان و نوجوانان و جوانان پرسپولیس را هم دارد.

لاهوتی خیلی زود با نظر جواد نکونام به تمرینات تیم بزرگسالان استقلال اضافه شده است و این روزها در کنار بازیکنان اصلی استقلال تمرین می کند. این بازیکن که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد، حالا با انتقال جنجالی به استقلال حسابی خبر ساز شده است. 

دلیل پیوستن لاهوتی به استقلال را از زبان خود این بازیکن بخوانید:" وارد هفتمین سال همراهی در پرسپولیس که شدم دیگر من را نخواستند تا این‌ بار افتخار این را داشته باشم که پیراهن یک تیم پرافتخار دیگر فوتبال ایران را بر تن کنم. قبل از شروع فصل در بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های امید نساجی و نیروی زمینی گل زدم اما با حضور پسر آقای تارتار شرایطم تغییر کرد و اول بازوبند را از من گرفتند و به او دادند و بعد نیمکت‌نشین شدم و بعد رفتم روی سکو. مربی تیم به من گفت تو را زمین می‌زنم و بعد خودم هم تو را بلند می‌کنم! حتی دلیلش را هم به من نگفت که چرا این حرف را زده! روز فسخ فقط به من گفت می‌خواستم بلندت کنم‌ اما تو دست من را پس زدی! نمی‌دانم چرا ایشان می‌خواست زمینم بزند تا بعد بلندم ‌کند."

لاهوتی انگیزه زیادی برای درخشش در استقلال دارد و به نظر می رسد همین انگیزه باعث شده تا خیلی زود به تمرینات بزرگسالان استقلال اضافه شود. این بازیکن جوان انگیزه خود برای درخشش در استقلال را اینگونه توصیف کرده است:" می‌خواهم طوری کار کنم و به جایی برسم که آقای آشوبی از کارش پشیمان شود و عذاب وجدان بگیرد."

2636