عکس؛ تمسخر النصر توسط الهلال

عکس؛ تمسخر النصر توسط الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال نه تنها النصر را در هفته پانزدهم لیگ عربستان با نتیجه سه بر صفر شکست داد، بلکه به تمسخر این تیم پرداخت.

به گزارش فوتبالی، صفحه الهلال در شبکه اجتماعی اکس، با استفاده از یکی از "میم" های معروف به تمسخر النصر پرداخته است. در این تصویر، نفر اول به نمایندگی از کل باشگاه های عربستانی می پرسد:" دفعه اولت است؟" و نفر دوم با لوگوی النصر پاسخ می دهد:" دفعه میلیونی ام است!"

در حقیقت النصر در سالهای اخیر بارها تلاش کرده تا الهلال را در لیگ عربستان شکست بدهد اما تلاش های آنها ناکام بوده است. الهلال با کسب پیروزی در دربی ریاض توانست 41 امتیازی شود و اختلافش با النصر در رتبه دوم جدول را به هفت امتیاز رساند.  در واقع الهلالی ها عملا قهرمانی خود در نیم فصل در لیگ عربستان را قطعی کردند و حالا النصر کار بسیار سختی برای جبران اختلاف هفت امتیازی دارد چرا که الهلال نشان داده که به این سادگی ها امتیاز از دست نمی دهد. میتروویچ در این بازی دو گل به ثمر رساند و میلینکوویچ ساویچ گل دیگر را به ثمر رساند. کریستیانو رونالدو نیز یک گل فوق العاده به ثبت رساند که البته گلش با آفسایدی بسیار نزدیک و میلیمتری توسط داور ویدیویی مردود اعلام شد.

4125