جمله‌ای که رونالدو به مدیر الهلال در پایان دربی ریاض گفت

جمله‌ای که رونالدو به مدیر الهلال در پایان دربی ریاض گفت

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر پس از شکست تیمش در بازی جمعه شب مقابل الهلال نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، النصر با نتیجه سه بر صفر در مقابل الهلال در ورزشگاه بین المللی ملک فهود شکست خورد. این بازی در هفته پانزدهم لیگ عربستان برگزار شد و النصر با این شکست،  اختلافش با صدر جدول را به هفت امتیاز رساند. 

در پایان بازی علی العنزی خبرنگار عربستانی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس تصاویری را از رونالدو منتشر کرد .در این ویدیو، ستاره پرتغالی به سوی فهد بن نافل مدیر باشگاه الهلال می رود. در حقیقت مدیر الهلال در تونل رختکن حضور دارد و کریستیانو به سمتش می رود تا از داوری بازی انتقاد کند.   فوق ستاره 38 ساله پرتغالی به مدیر الهلال می گوید:" داور مرتکب اشتباه شد. گل من سالم بود و مردود شد."

در حقیقت جنجالی ترین صحنه دربی ریاض مربوط به مردود شدن گل کریستیانو رونالدو به علت آفساید بود. در حقیقت ستاره پرتغالی در این صحنه در آفسایدی میلیمتری قرار داشت و داور ویدیویی نشان داد که فقط زانوی او در افساید بوده است. به زودی قرار است که قوانین داوری تغییر کند و سختگیری ها در مورد قوانین آفساید کمتر شود اما بر اساس قوانین کنونی به نظر می رسد که افساید کریستیانو به درستی گرفته شده است. 

4125