رونالدو این بار در تله هواداران الهلال نیافتاد؛ بی‌توجهی به تشویق مسی!

رونالدو این بار در تله هواداران الهلال نیافتاد؛ بی‌توجهی به تشویق مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - النصر در مقابل الهلال با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا در دربی ریاض در هفته پانزدهم لیگ عربستان شکست بخورد و اختلافش با صدر جدول به هفت امتیاز برسد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی سخت تلاش کرد تا گل بزند و به تیمش کمک کند که یک گل هم زد اما توسط داور ویدیویی مردود شد. فوق ستاره پرتغالی که با وجود مصدومیت مقابل پرسپولیس، خودش را به بازی رسانده بود، نتوانست جلوی شکست سنگین تیمش در این بازی را بگیرد. 

رونالدو و تیمش حالا باید روی ادامه فصل تمرکز کنند و تلاش کنند تا همه بازیهای پیش رو را ببرند و منتظر لغزش الهلال بمانند تا اختلاف هفت امتیازی آنها با صدر جدول جبران شود.

رونالدو در مقابل الهلال گل نزد  اما در این بازی نسبت به تقابل قبلی با الهلال صاحب یک نکته مثبت شد: بی توجهی به تحریک هواداران تیم حریف.  در حقیقت رونالدو این بار خیلی پخته تر از همیشه ظاهر شد و با وجود تشویق مسی توسط هواداران الهلال، توانست آرامش خود را حفظ کند. 

الهلالی ها خیلی سعی کردند که روی اعصاب رونالدو راه بروند و با تشویق مسی سعی در تحریک او داشتند اما کریستیانو بارها برای هواداران الهلال دست تکان داد و با خونسردی مقابلشان رفتار کرد تا نشان بدهد که مشکلی با آنها ندارد.  در هر صورت کریستیانو هر چند که مقابل الهلال گل نزد اما با کنترل اعصابش توانست از نظر اخلاقی نمره قبولی بگیرد.

4125