تلاش هافبک ژاپنی لیورپول برای تطبیق با فوتبال انگلیس

تلاش هافبک ژاپنی لیورپول برای تطبیق با فوتبال انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- واتارو اندو، هافبک لیورپول از زمان انتقال از اشتوتگارت، برای انطباق با شرایط فیزیکی لیگ برتر تلاش کرده است.

به گزارش فوتبالی ، اندو اظهار کرد که علیرغم نقش کمی که در این فصل در ترکیب ثابت لیورپول دارد، از حضور در لیورپول بسیار خوشحال است و هنوز در حال تطبیق با خود با لیگ برتر انگلیس است. این ملی پوش ژاپنی با قرارداد دیرهنگام در آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی تابستان برای پر کردن جای خالی جردن هندرسون و فابینیو به خدمت گرفته شد.

اندو در مورد حضور در لیورپول گفت: "بله، بازی در لیورپول سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردم، اما من بسیار خوشحالم که اینجا هستم. از نظر فیزیکی، سرعت لیگ برتر عالی است بنابراین سازگاری هم با این رقابت ها بسیار سخت است، اما لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است و من به تلاش خودم ادامه می دهم. من در حال حاضر ۳۰ ساله هستم اما احساس می کنم فرصتی برای رشد به عنوان یک بازیکن فوتبال دارم، بنابراین بسیار خوشحالم که اینجا هستم و می توانم پیشرفت کنم."

اندو بخشی از تغییرات اساسی در خط میانی بود که لیورپول در تابستان انجام داد و الکسیس مک آلیستر، دومینیک سوبوسلای و رایان گراونبرخ نیز وارد تیم بندر مرسی ساید شدند تا جایگزین بازیکنان جدا شده در تابستان گذشته باشند.

۱۰۰۹