میلان باخت به دورتموند را مقابل فروزینونه جبران کرد

میلان باخت به دورتموند را مقابل فروزینونه جبران کرد

پایگاه خبری فوتبالی- میلان هفته ۱۴ سری آ ایتالیا را با یک برد خانگی به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال میلان در هفته چهاردهم سری آ ایتالیا در مصاف با مهمان خود فروزینونه مهمان خود به برتری ۳-۱ رسید. روسونری پس از شکست خانگی در لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته مقابل دورتموند در شرایطی به مصاف فروزینونه رفت که با بحران تعداد زیاد مصدومان خصوصا در خط دفاعی روبرو بود.

در نیمه اول این دیدار میلانی برای به ثمر رساندن گل اول تا دقیقه ۴۳ صبر کردند تا اینکه لوکا یوویچ مهاجم سابق رئال مادرید دروازه تیم فروزینونه را باز کرد تا میلانی ها با برتری ۱-۰ نیمه اول را به پایان برسانند. در نیمه دوم میلانی ها برخلاف نیمه اول خیل زود به گل رسیدند و تنها ۷ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم و با گل کریستین پولیسیچ که پاس گل را هم دروازه بان میلان یعنی مایک مانیان ارسال کرده بود روسونری به برتری ۲-۰ رسید. در ادامه و روی پاس گل لوکا یوویچ که ستاره میلان در این بازی بود توموری مدافع انگلیسی میلان گل سوم را در دقیقه ۷۴ زد تا خیال هواداران روسونری از پیروزی خانگی مطمئن شوند. در ادامه هم گل دقیقه ۸۲ فروزینونه راه به جایی نبرد تا میلان با یک پیروزی خانگی هفته ۱۴ را با نتیجه ۳-۱ مقابل فروزینونه به پایان برساند.

میلان با این برد ۲۹ امتیازی شد و بالاتر از ناپولی و رم‌ و پایین تر از یوونتوس و اینتر رده اول و دومی در جدول سری آ در رتبه سوم جای گرفت.

۱۰۰۹