ادعای جالب مدافع منچسترسیتی راجع به دیدار مقابل تاتنهام

ادعای جالب مدافع منچسترسیتی راجع به دیدار مقابل تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - روبن دیاز مدافع پرتغالی منچسترسیتی معتقد است که آن ها می توانستند تاتنهام را با 4 الی 5 گل اختلاف شکست دهند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های منچسترسیتی و تاتنهام از چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی کردند. در ابتدا تاتنهام با گل سون هیونگ مین از میزبان پیش افتاد، اما چند دقیقه بعد، این ستاره کره ای گل به خودی زد تا بازی مساوی شود. سپس فودن حساب کار را 2-1 و لوسلسو باز هم بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 80 جک گریلیش بازی را 3-2 کرد و دژان کولوسفسکی بازی را 3-3 برابر کرد. 

روبن دیاز ستاره سیتی بعد از بازی به اسکای اسپورتس گفت: "برای ما بسیار سخت است. همان حسی را داریم که بعد از بازی مقابل لیورپول داشتیم. می توانستیم این بازی را با 4 الی 5 گل اختلاف در پایان برنده شویم، اما جزئیات و اتفاقات نادر فوتبال همه چیز را عوض کرد. از خیلی جهات، ما برتر از تاتنهام بودیم. البته گل های بسیار بدی خوردیم، اما در فاز هجومی خیلی خوب کار کردیم. متاسفانه نتوانستیم به 3 امتیاز برسیم و این غم انگیز است. تنها یک راه داریم و باید به فکر بازی بعدی و کسب 3 امتیاز باشیم."

4416