ماجرای جالب گروه B لیگ قهرمانان آسیا، الفیصلی حذف شد و حذف کرد!

ماجرای جالب گروه B لیگ قهرمانان آسیا، الفیصلی حذف شد و حذف کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا اتفاق جالبی توسط نماینده اردن رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، "حالا که قرار است سقوط کنم شماها رو هم با خودم پایین می‌کشم!" احتمالا این جمله را در فیلم‌های سینمایی زیاد شنیده‌اید، اما جالب است بدانید که مشابه این جمله امروز در دنیای فوتبال اتفاق افتاد.

امسال در گروه B لیگ قهرمانان آسیا در کنار اسامی صاحب نامی همچون السد، الشارجه و نسف قارشی، نام یک تیم نه چندان مطرح هم به چشم می‌خورد: الفیصلی اردن.

الفیصلی که در گروه نسبتا سختی قرار گرفته بود، به نظر نمی‌رسید شانس چندانی برای صعود داشته باشد و مطابق انتظارات قعرنشین گروه خود شد تا در نهایت با 2 پیروزی و 4 شکست، به کار خود در رقابت‌های آسیایی پایان دهد.

اما ماجرا آن‌جایی جالب می‌شود که بدانید 2 پیروزی الفیصلی مقابل کدام تیم‌ها رقم خورده است: السد قطر و الشارجه امارات!

الفیصلی در هفته چهارم لیگ قهرمانان، تیم قدرتمند السد را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و امروز هم توانست در هفته آخر بازی‌های گروهی، الشارجه امارات را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

باشگاه الفیصلی پیش از بازی هفته آخر مقابل الشارجه تنها 3 امتیاز داشت و هیچ راهی برای صعود مقابل خود نمی‌دید، اما با پیروزی 2 بر یک مقابل الشارجه نماینده امارات را هم با خود پایین کشید.

حتی می‌توان اینطور برداشت کرد که السد هم قربانی دوم الفیصلی است، زیرا اگر در هفته چهارم تیم قطری مقابل الفیصلی شکست نخورده بود، شاید امروز می‌توانست با امتیاز بالاتر به عنوان بهترین تیم دوم صعود کند.

بدین ترتیب باشگاه اردنی با نتایج عجیبی که در آسیا رقم زد، هم خودش از صعود بازماند و هم دو تیم دیگر را با خود به اعماق دره پرتاب کرد!

7474