شکست بارسلونا از پی‌اس‌جی در رقابت برای هافبک برزیلی

شکست بارسلونا از پی‌اس‌جی در رقابت برای هافبک برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل موسکاردو هافبک دفاعی برزیلی یکی از بازیکنانی است که در ماه های اخیر بحث پیوستنش به فوتبال اروپا خیلی داغ بوده است.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی، چلسی و بارسلونا سه مشتری اصلی این هافبک دفاعی به شمار می روند و حالا رادیو مونته کارلو و اسپورت کاتالونیا گزارش داده اند که پی اس جی از رقبا پیشی گرفته است و شانس بسیار بیشتری برای خرید موسکاردو دارد. در حقیقت پاریسی ها در یک قدمی خرید این بازیکن قرار گرفته اند. باشگاه کاتالان نتوانسته از نظر مالی با پول پاریسی ها رقابت کند و به نظر می رسد که شانس خرید هافبک کورینتیانس را از دست داده اند. 

در سالهای اخیر باشگاه های بزرگ اروپا سعی کرده اند که ستارگان جوان فوتبال برزیل را با قیمت های معقول به خدمت بگیرند یعنی پیش از آن که قیمت این بازیکنان به شکلی نجومی افزایش پیدا کند. موسکاردو در تابستان گذشته مورد توجه چلسی قرار داشت اما در نهایت آبی پوشان از نظر مالی با کورینتیانس به توافق نرسیدند. بارسلونا که به دنبال خرید در پست هافبک دفاعی است، شرایط هافبک 18 ساله را زیر نظر داشت اما به نظر می رسد که در رقابت با پی اس جی شکست خورده اند و باشگاه فرانسوی در یک قدمی جذب این هافبک دفاعی آینده دار قرار گرفته است.

4125