دو دلیل برای ماندنی شدن امباپه در پی‌اس‌جی

دو دلیل برای ماندنی شدن امباپه در پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - همچون هفت سال اخیر، آینده کیلیان امباپه همچنان سوژه داغ رسانه های مختلف است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم پی اس جی به آخرین ماه های قراردادش با پی اس جی نزدیک می شود و برای یک بار دیگر قرار است که آینده او به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شود.

امباپه همچنان مورد توجه رئال مادرید قرار دارد. اگر امباپه قراردادش را تمدید نکند، رئالی ها می توانند انتقالش را به صورت رایگان از پی اس جی و البته با پرداخت پاداش انتقال 130 میلیون یورویی به خودش نهایی کنند. امباپه بر اساس قانون از روز اول ژانویه یعنی از کمتر از یک ماه دیگر می تواند آزادانه با مشتریانش برای فصل آینده مذاکره کند.

نشریه اسپانیایی آس حالا گزارش داده است که پی اس جی برنامه ای برای ارائه پیشنهاد جدید به امباپه ندارد. آنها تصور می کنند که اگر امباپه قصد ماندن را دارد، باید بند خودکار تمدید تا 2025 را فعال سازد. پی اس جی برای تمدید امباپه دو برگ برنده هم دارد. برگ برنده اول، المپیک تابستان اینده در پاریس است. در حقیقت امباپه می خواهد در این مسابقات شرکت کند و پی اس جی به او اعلام کرده که مشکلی با حضورش در این تورنمنت ندارند. این تورنمنت زیر نظر فیفا نیست و باشگاه ها این حق را دارند که اجازه حضور بازیکنانشان در المپیک را ندهند. مشخص نیست که رئالی ها آیا در صورت خرید امباپه به او اجازه حضور در  مسابقات پاریس را می دهند یا نه.

برگ برنده دوم پی اس جی مربوط به رکوردی است که امباپه می تواند بشکند. کیلیان در حال حاضر با 179 گل، دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ فرانسه است که با 120 گل دیگر می تواند به دلیو اونیس برسد و آقای گل تاریخ لیگ فرانسه شود. پی اس جی امیدوار است که این رکورد، انگیزه ای باشد که امباپه را متقاعد کند که تا چند سال دیگر در پاریس بماند.

4125