السد از الدحیل التماس دعا دارد؛ پرسپولیس را ببر!

السد از الدحیل التماس دعا دارد؛ پرسپولیس را ببر!

پایگاه خبری فوتبالی – الدحیل می‌تواند با شکست دادن پرسپولیس، به دیگر تیم قطری یعنی السد برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

به گزارش فوتبالی، از ساعتی دیگر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل قرار می‌گیرد. این بازی آخرین بازیِ دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست که البته برای الدحیل تشریفاتی است اما پرسپولیس اگر می‌خواهد بدون اما و اگر صعود کند باید الدحیل را شکست بدهد.

پرسپولیس البته الان در جدول تیم‌های دوم در رده چهارم قرار گرفته است و السد قطر با امتیازی برابر با پرسپولیس و تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار دارد. در واقع اگر پرسپولیس امروز امتیازی نگیرد از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد.

در این صورت تیم السد می‌تواند بالاتر از پرسپولیس به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم صعود کند. البته یک بازی دیگر هم قبل از بازی پرسپولیس و الدحیل برگزار می‌شود که می‌تواند السد را قبل از شروع بازیِ ورزشگاه آزادی ناامید کند.

امروز از ساعت 17:30 تیم پاختاکور ازبکستان میزبان الفیحا عربستان است و اگر بتواند تیم سعودی را شکست بدهد 10 امتیازی می‌شود و در جدول تیم‌های دوم بالاتر از السد قرار می‌گیرد.

اما اگر پاختاکور نتواند الفیحا را شکست بدهد السد همچنان می‌تواند به صعود امیدوار باشد. در نهایت امید اصلی السدی‌ها به دیگر نماینده این کشور است. آنها امیدوارند الدحیل بتواند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد و موجب صعود السد شود.

1359