خبر داغ در فضای مجازی؛ توهین بازیکن الدحیل به هواداران پرسپولیس

خبر داغ در فضای مجازی؛ توهین بازیکن الدحیل به هواداران پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازیکن سرشناس الدحیل به هواداران پرسپولیس توهین کرده است؟

به گزارش فوتبالی، در شب تلخ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، برخی هواداران این تیم کاری کردند که دست کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جریمه پرسپولیس، باز باشد.

پرتاب بطری به سمت بازیکنان الدحیل در چند صحنه، واکنش‌های متفاوتی را در بین بازیکنان الدحیل به دنبال داشته است.

لوئیز بازیکن الدحیل در گفت و گو با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه، به این نکته اشاره کرد که در بازیهای قبلی‌اش در ورزشگاه آزادی شاهد چنین صحنه‌ای نبوده و خوشحال است که کسی بابت این اتفاق مصدوم نشده است.

اما عجیب‌ترین واکنش به این اتفاق، مربوط به معزعلی بازیکن سرشناس الدحیل است. آنطور که برخی کانالها و سایتها، نوشته‌اند و همچنین بر اساس ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده ظاهرا یک خبرنگار به سمت معزعلی می‌رود و از او درباره رفتار هواداران پرسپولیس می‌پرسد که کاپیتان الدحیل اینگونه به این سوال پاسخ داده: آنها احمق هستند!

توضیح فوتبالی: در ویدیویی چندثانیه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده، بازیکن الدحیل از عبارت they are stupid استفاده کرده و البته مشخص نیست که مخاطب این عبارت چه کسی بوده اما این گمانه‌زنی صورت گرفته که بازیکن الدحیل، هواداران پرسپولیس را خطاب قرار داده است. باید دید در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهد داد. البته باز هم تاکید می شود که مشخص نیست چه سوالی از او پرسیده شده است.

1984