واکنش عجیب درویش به شعارهای واقعی: اینها فضای مجازی است!

واکنش عجیب درویش به شعارهای واقعی: اینها فضای مجازی است!

پایگاه خبری فوتبالی– هواداران پرسپولیس پس از پایان بازی با الدحیل، رضا درویش را محاصره و حسابی از او انتقاد کردند

به گزارش فوتبالی، پس از پایان مسابقه امروزِ پرسپولیس و الدحیل در ورزشگاه آزادی اتفاق جالبی افتاد. علیرضا درویش پس از سوت پایان مسابقه در حال خروج از مجموعه ورزشی آزادی بود که با خبرنگاران مواجه شد.

همزمان تعدادی از هواداران پرسپولیس هم به صحنه رسیدند و با دیدن درویش شروع به انتقاد و اعتراض به مدیر عامل پرسپولیس کردند. درویش در گفت‌وگو با خبرنگاران در حال دفاع از عملکرد پرسپولیس بود و اعتقاد داشت مسائلی که درباره اختلاف بین مدیر و سرمربی و همچنین اعتراض به مدیریت باشگاه مطرح می‌‌شود فقط در فضای مجازی است

اما دقیقا در همان لحظه صدای هواداران معترض پرسپولیس که شعار می‌دادند: «درویش، حیا کن! پرسپولیس رو حیا کن!» شنیده می‌شد. کمی بعد هم وقتی خبرنگاری از درویش پرسید با اختلافی که بین او و یحیی وجود دارد آیا در پرسپولیس می‌ماند یا نه گفت:«چنین حرف‌هایی مطرح نیست. این‌ها (شعارها) مالِ فضای مجازی است. دست به دست هم می‌دهیم تا پرسپولیس باز هم به روزهای خوبش برگردد

اما جالب اینجا بود که همزمان با این حرف‌ها هواداران معترض پرسپولیس همچنان مشغول شعار علیه درویش بودند و حتی برخی هواداران پرسپولیس هم به درویش نزدیک شدند و به صورت رودررو به او انتقاد کردند!

درویش البته می خواست از ورزشگاه خارج شود اما اطرافیان به او گفتند بهتر است صبر کند تا کمی اوضاع آرام شود و فضا خلوت شود. او به همراه معاون ورزشی باشگاه و مدیرروابط عمومی پرسپولیس، منتظر ماندند تا شرایط آرام شود و بعد از ورزشگاه خارج شدند.

1359