آقای گل‌های آسیایی؛ نه رونالدوست نه میتروویچ

آقای گل‌های آسیایی؛ نه رونالدوست نه میتروویچ

پایگاه خبری فوتبالی- در جمع بهترین‌ گلزنان لیگ قهرمانان آسیا دنبال ستاره‌های نام‌آشنا نباشید. تورنمنتی که رونالدو در آن فقط 3 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا در پایان دور مقدماتی کدام بازیکنان بودند؟ یک نماینده از غرب و یک نماینده از شرق آسیا در صدر این جدول ایستادند تا عدالت را رعایت کرده باشند. 

بازیکن سرشناس النصر که البته نام او رونالدو نیست یکی از این آقای گل‌هاست. در حالی که تصور می‌شد رونالدو بعد از حضور در لیگ قهرمانان، عنانوین و رکوردها را یکی پس از دیگری درو کند اما در دور مقدماتی این اتفاق نیفتاد. 

هم تیمی‌او یعنی تالیسکا فعلا با 6 گل این عنوان را در اختیار دارد. بازیکنی که پرسپولیسی‌ها خوش‌‌شانس بودند که در هر دو بازی رفت و برگشت با او دیداری نداشتند. از آن سو هم کریزان مهاجم تیم شاندونگ چین این عنوان را با تالیسکا شریک شده است. بازیکن برزیلی تیم چینی که با یک هت‌تریک توانسته خودش را به رتبه اول برساند.

8 شوت در چارچوب و 6 گل حاصل عملکرد کریزان بوده است. 2 پاس گل و 11 ایجاد موقعیت گل برای تیمش از او ستاره‌ای تمام عیار در این رقابت‌ها ساخته است. او در لیگ چین هم 12 گل زده و البته با این تعداد گل در رده هفتم برترین گلزنان لیگ این کشور قرار دارد.

تالیسکا هم مانند رقیبش یک هت‌تریک داشته و البته در دو بازی النصر در میدان حضور نداشته است. او هم 2 پاس گل و 10 ایجاد موقعیت داشته تا رقابت تنگاتنگی با رقیب دوردست خود در آسیا داشته باشد. تالیسکا هم در لیگ عربستان رده‌ بالایی را در اختیار ندارد. او با 8 گل زده در پله پنجم تکیه زده است و با حضور ستاره‌هایی مانند رونالدو و میتروویچ بعید به نظر می‌رسد بتواند به آقای گلی در لیگ عربستان دلخوش باشد.

4326