عکس؛ تکل دیدنی داروین نونیز که گل دوم را برای لیورپول ساخت

عکس؛ تکل دیدنی داروین نونیز که گل دوم را برای لیورپول ساخت

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، شفیلد یونایتد و لیورپول در ورزشگاه خانگی شفیلد یونایتد یعنی برامال لین به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی داروین نونیز گلزنی نکرد اما عملکرد نسبتا خوبی داشت و روی گل دوم لیورپولی ها تاثیر قابل توجهی گذاشت. داروین نونیز در این فصل از رقابت ها به خاطر عملکردش تحت فشار بوده است و انتقاد هایی به عملکرد او و این که فرصت سوزی هایی داشته است، وارد بوده است.

در بازی لیورپول مقابل شفیلد یونایتد، در دقایق پایانی بازی، داروین نونیز در ابتدا توپ را از دست داد اما خیلی زود با یک تکل دیدنی توپ را از حریف گرفت و با یک پاس دیدنی دومینیک شوبوسلای را در موقعیت گلزنی قرار داد و دومینیک شوبوسلای هم دروازه شفیلد یونایتد را باز کرد و به این ترتیب گل دوم لیورپولی ها روی هنرنمایی داروین نونیز به ثمر رسید.

لیورپول در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و شاگردان یورگن کلوپ در این فصل برای قهرمانی تلاش می کنند.

تماشای گل دوم لیورپول به شفیلد یونایتد

1470