مظاهری آماده بازی برابر استقلال خوزستان

مظاهری آماده بازی برابر استقلال خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان اول تیم فوتبال نساجی مازندران می تواند در دیدار برابر استقلال خوزستان تیم خود را همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال نساجی که پیش از دیدار برگشت برابر الهلال عربستان در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ویروس سرماخوردگی آلوده شده بود و نتوانست هم تیمی‌های خود را در سفر به ریاض همراهی کند، با بهبودی در تمرین امروز جمعه ۱۷ آذر تیم نساجی حاضر شد.

در دو دیدار گذشته نساجی در رقابت‌های آسیایی، حسین خطیر به جای مظاهری در ردون چهارچوب دروازه این تیم می‌ایستاد که آمار یک کلین شیت برابر مومبای سیتی هند را از خود به جا گذاشت. با حضور مظاهری او در دیدار فردا برابر استقلال خوزستان در درون دروازه نساجی قرار می‌گیرد.

تیم‌های فوتبال نساجی و استقلال خوزستان فردا شنبه ۱۸ آذر از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند. این بازی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی از حساسیت بالایی برخوردار است. نساجی با ۶ امتیاز در مکان پانزدهم و استقلال خوزستان با ۴ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که نساجی دو دیدار عقب افتاده دارد در حالی که استقلال خوزستان هر ۱۱ بازی خود در لیگ برتر را انجام داده است.

آخرین تمرین نساجی پیش از رویارویی با استقلال امروز در ورزشگاه کارگران تهران انجام شد و پس از آن کاروان این تیم برای برگزاری بازی، راهی مازندران خواهد شد.

۹۹۸۹