بدل نادر محمدی رویت شد/ کپی برابر اصل اوت انداز معروف در فوتبال بانوان! (عکس)

بدل نادر محمدی رویت شد/ کپی برابر اصل اوت انداز معروف در فوتبال بانوان! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- نحوه پرتاب اوت یکی از بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال بانوان شباهت عجیبی با نادر محمدی، اوت انداز معروف ذوب‌آهن دارد.

به گزارش فوتبالی، نادر محمدی که چند سال است با پرتاب اوت‌های بلند خود حسابی جنجال به پا کرده و اسم خود را سر زبان‌ها انداخته است، هم اکنون به عنوان مدافع در جمع شاگردان محمد ربیعی حضور دارد و همچنان هم قصدی برای ترک عادت ندارد!

ذوب‌آهن که امروز در بازی خارج از خانه به مصاف پیکان رفته بود، از نادر محمدی در ترکیب اصلی بهره می‌برد اما پرتاب اوت این بازیکن در این دیدار دردی از سبزپوشان اصفهانی دوا نکرد تا ذوب‌آهن به تساوی بدون گل مقابل پیکان رضایت بدهد.

اما موضوعی که حسابی جلب توجه کرده و سوژه رسانه‌ها شده است، نحوه پرتاب اوت هستی افشارمنش، بازیکن تیم شهرداری سیرجان است که در لیگ دسته اول فوتبال بانوان حضور دارد.

این بانوی فوتبالیست که در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفته بود، در حالی که تلاش می‌کرد با یک حرکت آکروباتیک اوت دستی پرتاب کند سوژه عکس حسین موسوی شد.

سبک پرتاب اوت افشارمنش شباهت خیلی زیادی به اوت‌های نادر محمدی دارد و گویا این دو بازیکن کپی برابر اصل یکدیگر هستند که یکی در لیگ برتر فوتبال آقایان، و دیگری هم در لیگ یک فوتبال بانوان توپ می‌زند!

اوت‌های نادر محمدی خیلی وقت است که حریفان را به دردسر انداخته و تیم‌های دیگر حسابی از نوآوری او شاکی هستند. حال باتوجه به پیدا شدن بدل او در فوتبال زنان، احتمالا باید به زودی شاهد اعتراض و نارضایتی بانوان فوتبالیست هم باشیم!

7474