ماجرای پست کانال استقلال پس از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل

ماجرای پست کانال استقلال پس از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل

پایگاه خبری فوتبالی – پست کانال رسمی باشگاه استقلال بعد از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل باعث شد تا یکی از خبرنگاران روز پنجشنبه از علی خطیر سوال بپرسد که چرا چنین پستی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، حدود 15 تا 20 دقیقه پس از پایان بازی پرسپولیس – الدحیل، در لیگ قهرمانان آسیا و حذف این تیم از این مسابقات، کانال رسمی باشگاه استقلال یک عکس منتشر کرد. عکسی که در آن چند بازیکن و مربی استقلال با مشت‌های گره کرده به دوربین لبخند زده‌ بودند.

این عکس در نگاه اول ظاهرا معنای خاصی نداشت اما از آنجا که چند دقیقه بعد از شکست و حذف پرسپولیس منتشر شد و زیر آن نوشته شده بود : «TEAM»، نظر خیلی‌ها را جلب کرد. این طور به نظر می‌رسید که استقلالی‌ها با انتشار این عکس به حذف پرسپولیس طعنه زده‌اند و از این اتفاق خوشحال شده‌اند.

تقریبا همه رسانه‌‌ها هم از انتشار این عکس در کانال رسمی باشگاه استقلال همان برداشت را کرده و با اصطلاحاتی مثل «واکنش جنجالی» رسانه رسمی باشگاه استقلال آن را بازتاب دادند. پرسپولیسی‌ها هم بیکار ننشستند و با اشاره به واکنش استقلالی‌ها وعده دادند که در دربی 23 آذر این اقدام را تلافی خواهند کرد.

دو روز پیش هم مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس واکنش جالبی را به این عکس نشان داد. او با بازنشر این عکس در یک استوری نوشت: «به من باشد قاب بزرگش را در راهروی ورزشگاه شهید کاظمی، جایی که فقط تیم ببیند می‌زنم.»

لشگری در پایین این متن هم از هشتگ «دربی» استفاده کرد تا مشخص شود او هم مثل بقیه پرسپولیسی‌ها به انتقام در دربی فکر می‌کند.

دیروز اما در حاشیه جلسه کمیته انضباطی فدراسیون که برای رسیدگی به پرونده باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور تشکیل شده بود یکی از خبرنگاران درباره این ماجرا از علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال پرسید.

خطیر در این باره گفت: «ما بابت این که خودمان یک تیم خوب هستیم آن عکس را گذاشتیم و ارتباطی به بازی دیگری ندارد. دوستان رسانه می‌توانند هر حدس و گمانی داشته باشند. پرسپولیس چند بار این کار را کرده و فضا را در آستانه دربی متشنج کرده ولی بنای باشگاه استقلال آرامش است.»

البته استقلالی ها عکس از تمرینشان منتشر کردند که کار عادی و روال روزانه و شبانه شان است اما تلاقی زمان انتشار، باعث شده چنین تلقی درباره کار تیم رسانه ای استقلال پیش بیاید.

 1359