باخت تحقیرآمیز و پنج گله بایرن مونیخ؛ کابوس جدید برای توخل

باخت تحقیرآمیز و پنج گله بایرن مونیخ؛ کابوس جدید برای توخل

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتراخت فرانکفورت موفق شد با نتیجه پنج بر یک بایرن مونیخ را شکست دهد و این تیم را تحقیر کند.

به گزارش فوتبالی ، تا پیش از شروع این بازی، کمتر کسی فکرش را می کرد که بایرن مونیخ در این بازی شکست بخورد چه برسد به این که بایرن مونیخ در این بازی پنج گل دریافت کند و به شکل تحقیر آمیزی این دیدار را ببازد.

بایرن مونیخ با این شکست اکنون سه امتیاز کمتر از بایرلورکوزن دارد و به نظر می رسد تیم توماس توخل کار بسیار دشواری برای رسیدن به صدر جدول خواهد داشت چرا که ژابی آلونسو و تیمش در این فصل بسیار منسجم هستند و هدفشان قهرمانی در رقابت های بوندسلیگای آلمان است.

تک گل بایرن مونیخ را در این بازی یاشوا کیمیش به ثمر رساند. گل های اینتراخت فرانکفورت توسط عمر مرموش ، اریک جونیور دینا ابیمبه (دو بار) ، لارسون و آنسگار کناوف به ثمر رسیدند.

بدون تردید انتقاد های زیادی به توماس توخل بابت این شکست وارد خواهد شد و باید دید که عملکرد باواریایی ها در هفته های پیش رو به چه شکل خواهد بود.

تماشای خلاصه بازی

1470