اتفاق عجیب در لیگ برتر ایران؛ 4 تعویض یک تیم در وقت‌های تلف شده!

اتفاق عجیب در لیگ برتر ایران؛ 4 تعویض یک تیم در وقت‌های تلف شده!

پایگاه خبری فوتبالی – آلومینیوم اراک موفق شد در یک بازی جنجالی در آبادان به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر امروز در آبادان تیم‌های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک با هم روبرو شدند. این بازی در نهایت با پیروزی دو بر یک آلومینیوم تمام شد.

در نیمه اول این مسابقه اتفاقات مهمی افتاد. هر 3 گل مسابقه در این نیمه به ثمر رسید و محمدرضا خانزاده مدافع نفت آبادان در دقایق 36 و 37 دو بار کارت زرد گرفت و توسط داور از بازی اخراج شد!

اما در نیمه دوم هم یک جنجال عجیب و کم‌سابقه رخ داد. در دقیقه 54 داور ابتدا یک پنالتی برای آلومینیوم گرفت اما صحنه آهسته نشان می‌داد هیچ خطایی روی مهاجم آلومینیوم رخ نداده است و به همین دلیل آبادانی‌ها به شدت اعتراض کردند.

در اتفاقی عجیب کمک‌داور هم نظر داور را تایید کرد اما داود رفعتی نماینده فدراسیون با گوشی خودش فیلم صحنه را به داور نشان داد و از او خواست پنالتی را برگرداند! در نهایت هم پنالتی لغو شد!

اما اتفاق کم‌سابقه دیگری هم در این بازی رخ داد. صنعت نفت در شروع نیمه دوم 3 تعویض انجام داد و در دقایق 76 و 90 دو تعویض دیگر این تیم هم با تصمیم عبدالله ویسی انجام شد.

اما تا دقیقه 89 آلومینیوم اراک هیچ تعویض انجام نداده بود. در دقیقه 89 اولین تعویض این تیم انجام شد اما از آنجا که بازی، دقایق تلف شده زیادی داشت 4 تعویض دیگرِ آلومینیوم در وقت‌های تلف شده انجام شد. دو تعویض در دقیقه 5+90 و دو تعویض دیگر 14+90.

مجتبی حسینی این تعویض‌ها را در دقایق تلف شده انجام داد تا در همین دقایق هم کمی وقت تلف کند و بازی را با برد تمام کند. در نهایت هم به هدفش رسید و بازی با همان نتیجه نیمه اول و با پیروزی میهمان تمام شد.

1359