دروازه‌بان سابق پرسپولیس در مظان اتهام هواداران استقلال؛ آنجا چه می‌کردی علیرضا حقیقی!؟

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در مظان اتهام هواداران استقلال؛ آنجا چه می‌کردی علیرضا حقیقی!؟

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا حقیقی پس از بازی دیروز پرسپولیس و هوادار مورد اعتراض استقلالی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، حقیقی دیروز یک بار دیگر و با پیراهنی جدید مقابل قرمزهای تهران ایستاد و در نهایت هم با یک بار باز شدن دروازه‌اش، قافیه را واگذار کرد.

اما یک صحنه از بازی دیروز پرسپولیس و هوادار در فضای مجازی بسیار وایرال شده که اعتراض شدید استقلالی‌ها را هم در پی داشته است. در حالی که قرمزها با یک گل از حریف خود پیش هستند، بازیکن پرسپولیس به دنبال توپ دویده و می‌خواهد آن را از سمت چپ دروازه حقیقی ارسال کند که این دروازه‌بان برای پوشش به جای اینکه حواسش به دروازه‌اش باشد، مشغول رفتن پشت دروازه است!

در شرایطی که هواداران استقلال در فضای مجازی، شدیدا بابت این صحنه به دروازه‌بان هوادار معترض شده‌اند، به نظر می‌رسد حقیقی از اوت شدن توپ مطمئن بوده و به دنبال توپ رفته تا بازی را دوباره به جریان بیندازد هر چند که در آن صحنه، نمی‌توان با قطعیت گفت که توپ به بیرون رفته یا نه.

این اولین باری نیست که حقیقی سوژه اعتراض هواداران استقلال می‌شود. البته که هر بازیکنی با سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس، وقتی با پیراهن یک تیم جدید مقابل یکی از این دو تیم قرار می‌گیرد، عملکردش زیر ذره‌بین هواداران تیم رقیب است.

1997