بازیکن قرضی بارسلونا در ژیرونا که مقابل بارسا خوش درخشید

بازیکن قرضی بارسلونا در ژیرونا که مقابل بارسا خوش درخشید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته شانزدهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و ژیرونا در ورزشگاه خانگی بارسا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی چهار بر دو ژیرونا به پایان رسید و بارسلونا شکست سنگینی را در این دیدار متحمل شد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از بازیکنانی که در این بازی مقابل بارسلونا قرار گرفت و خوش درخشید، اریک گارسیا بود. اریک گارسیا در اصل بازیکن بارسلونا است که به طور قرضی در ژیرونا توپ می زند. در حقیقت در تابستان گذشته باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت که اریک گارسیا را به طور قرضی به ژیرونا بفرستد تا این بازیکن فرصت بازی کردن به دست بیاورد. در بارسلونا در پست مدافع ترافیک وجود داشت و همین قضیه موجب می شد تا در بارسا فرصت زیادی به اریک گارسیا نرسد.

اریک گارسیا در حال حاضر 22 سال سن دارد و بازیکنی است که هنوز فرصت های زیادی در آینده دارد و این احتمال وجود دارد که دوباره به بارسلونا و به جمع شاگردان ژاوی هرناندز برگردد.

رابرت لواندوفسکی، ژائو فلیکس و رافینیا مهاجم های بارسلونا در بازی مقابل ژیرونا بودند که اریک گارسیا در مقابل آن ها عملکرد خوبی از خودش نشان داد. اکنون ژیرونا صدرنشین لالیگا است و باید دید که این صدرنشینی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

1470