نصرتی: حسینی به جای غر زدن، تمرین کرد/ بازی‌های ما روی کاغذ راحت است

نصرتی: حسینی به جای غر زدن، تمرین کرد/ بازی‌های ما روی کاغذ راحت است

پایگاه خبری فوتبالی – مربی تراکتور می‌گوید سه بازی باقی مانده این تیم تا پایان نیم‌فصل، صرفاً روی کاغذ راحت هستند.

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ”فوتبالی” درباره برد این هفته قرمزها برابر گل‌گهر اظهار داشت: «بازی حساسیت خاصی داشت؛ چرا که اگر برنده می‌شدیم به کورس بالای جدول اضافه می‌شدیم و اگر نه، فاصله‌مان با تیم‌های بالای جدولی بیشتر می‌شد. صادقانه بگویم که اگر مساوی هم می‌گرفتیم و بازی‌های خانگی‌ را پیروز می‌شدیم هم نتیجه بدی نبود ولی طبیعتاً برد کمک زیادی به ما کرد‌ و توانستیم سه امتیاز حساس بگیریم و اعتماد به نفسمان بهتر شد. موافقم که این بازی موقعیت زیادی نداشت و دلیل آن هم چمن ورزشگاه بود که بلند بود و خیلی هموار نبود ولی با این حال باز هم ما موقعیت‌های بیشتری از حریف داشتیم.»

وی درباره ترکیب این هفته تراکتور که خیلی‌ها معتقدند بهترین ترکیب پاکو خمز بوده، چنین نظری دارد: «ما مقابل فولاد ریکاردو را نداشتیم ولی مقابل گل‌گهر این بازیکن با ما بود. به نظرم تیم باید قالب تاکتیکی خود را پیدا کند و در این صورت با نبود یک بازیکن هم آن تیم نباید دچار مشکل بشود. البته این صحبت من نفی‌کننده این نیست که برخی بازیکنان در بازی بسیار تاثیرگذار هستند ولی قالب تاکتیکی و فنی یک تیم خیلی مهم است.»

دستیار خمز درخشش مهدی حسینی را حاصل تلاش صد در صدی این بازیکن می‌داند: «سید مهدی حسینی مزد تلاش و زحمتش در تمرینات را گرفت. از نظر من حسینی بازیکنی است که همیشه با تمام توان خود در تمرین حاضر است و صد خود را می‌گذارد. با اینکه چند بازی بیرون نشست ولی باز هم با تمام انرژی و تمرکز تمرین کرد. وی غر نزد و شایستگی خود را با ممارست نشان داد و الان هم مزد آن را می‌گیرد.»

مربی تی‌تی‌ها سه بازی باقی مانده تراکتور تا پایان نیم‌فصل را بسیار سخت می‌داند: «با این جمله که بازی‌های باقی مانده روی کاغذ راحت هستند، موافقم ولی در عمل سخت‌ترین بازی‌های ماست. این موضوع را به تیم گوشزد خواهیم کرد چرا که ما فکر می‌کردیم شمس‌آذر را به راحتی ببریم ولی نشد. حالا با پیکان بازی داریم که پیش فصل با آن‌ها بازی کردیم و مساوی شد، با ملوان بازی داریم که نشان داده تیم شایسته‌ای است و با صنعت نفت که در آزادی پرسپولیس را شکست داد. پس بازی‌های خیلی سختی داریم ولی باید این سه بازی را با تمرکز بالا انجام دهیم تا بیشترین امتیازات را بگیریم.»

1997