بازیکنی که به خاطر رونالدو از النصر کنار گذاشته شده بود، از باشگاه جدیدش اخراج شد!

بازیکنی که به خاطر رونالدو از النصر کنار گذاشته شده بود، از باشگاه جدیدش اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنی که توسط النصر فروخته شده بود تا راه را برای کریستیانو رونالدو باز کند، از باشگاه جدیدش هم کنار گذاشته شد!

به گزارش فوتبالی، وینسنت اوبکبر در شروع سال 2023 توسط النصر فروخته شد تا آنها جا را برای اضافه کردن کریستیانو رونالدو به لیست خود باز کنند. در حقیقت سقف بازیکنان خارجی در لیست النصر پر شده بود و آنها برای این که بتوانند نام کریستیانو را به لیستشان اضافه کنند، مجبور بودند که یک بازیکن خارجی را بفروشند که روی نام ابوبکر قلم قرمز کشیدند. 

ابوبکر بین 2021 تا 2023 در 39 بازی در النصر 19 گل زده بود و دوران خوبی را در تیم عربستانی داشت و به همین دلیل از فسخ قراردادش کاملا شوکه شده بود. او راهی باشگاه بشیکتاش شد و پس از حضور قرضی در این تیم، به عنوان بازیکن ازاد با آنها قرارداد بست. 

شرایط برای ابوبکر در بشیکتاش هم خوب پیش نرفت و او همچون چهار بازیکن دیگر از لیست بشیکتاش کنار گذاشته شد. در حقیقت ابوبکر در کنار اریک بایی، رشید غزال، ژان اونانا و والنتین روسیر به دلیل نمایض ضعیف از لیست خط خوردند.  البته هنوز اخراج ابوبکر از بشیکتاش قطعی نیست و همچنان درها به روی بازگشت او باز است. 

ابوبکر از زمان بازگشت به بشیکتاش در 28 بازی 17 گل به ثمر رسانده است اما آینده این بازیکن 31 ساله در حال حاضر در خطر افتاده است. 

4125