پر قدرت مثل بارسلونا و ليون؛ وقتى تيم هاى زنان جور مردانشان را ميكشند

پر قدرت مثل بارسلونا و ليون؛ وقتى تيم هاى زنان جور مردانشان را ميكشند

پايگاه خبرى فوتبالى- با برگزارى هفته دهم و يازدهم ليگ هاى زنان فرانسه و اسپانيا، ليون و بارسلونا باز هم پيروز شدند تا همچنان روى دور برد باشند.

به گزارش فوتبالى، فوتبال زنان در اروپا اين روزها شاهد قدرت نمايى بارسلونا و ليون است. بارسلونا و ليون دو باشگاهى هستند كه تجربه قهرمانى در ليگ قهرمانان زنان اروپا را دارند و اين روزها جور تيم هاى مردانشان را ميكشند. 

در حالى كه تيم مردان بارسلونا در جدول ليگاى اسپانيا چهارم است، تيم زنان بارسلونا هر يازده ديدار خود در ليگ اسپانيا را با پيروزى پشت سر گذرانده و دو بازى را هم در ليگ قهرمانان زنان اروپا پيروز شده است. آن ها در ليگ ٤٨ گل زده اند و فقط ٢ گل دريافت كرده اند و در دو بازى ليگ قهرمانان هم ٨ گل زده اند و تنها يك گل دريافت كرده اند تا در مجموع ١٣ ديدار، ٥٦ گل به ثمر رسانده باشند. 

اين اتفاق براى ليون هم به همين صورت است. ليونى ها در بخش مردان در قعر جدول هجده تيمى فرانسه قرار دارند و اوضاع اين تيم اصلا مساعد نيست. در عوض در بخش زنان آن ها طوفانى ظاهر شده اند. تيم زنان ليون در ده بازى ليگ ده برد بدست آورده اند و ٤٥ گل هم به ثمر رسانده اند. ليونى ها در ليگ قهرمانان زنان هم يازده گل زده اند و هنوز گلى دريافت نكرده اند تا همراه بارسلونا تنها تيم هايى باشند كه همه بازى هاى خود را با برد پشت سر گذاشته اند. 

البته رم هم در ليگ زنان ايتاليا توانسته است همه بازى هاى خود را با برد پشت سر بگذارد اما در ليگ قهرمانان زنان اروپا آن ها يك برد و يك تساوى بدست آورده اند. 

در هر صورت اين سه باشگاه هر چقدر در بخش مردان عملكرد خوبى نداشته اند در بخش زنان با قدرت جلو مى روند.

٦٠٠١