دو مصدوم جدید روی دست آرتتا در آستانه بازی با آیندهوون

دو مصدوم جدید روی دست آرتتا در آستانه بازی با آیندهوون

پایگاه خبری فوتبالی- بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی تمرین آرسنال پیش از بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آیندهوون را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی ، مارتینلی در آخرین جلسه تمرینی توپچی ها قبل از پرواز به هلند در اواخر روز دوشنبه به دلیل بیماری غایب بود و بعید است به هلند برود. ساکا نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا غایب بود، اما انتظار می رود که آرسنال را برای رویارویی با تیم هلندی در گروه B در روز سه شنبه همراهی کند. اما از سوی مقابل یک خبر خوب برای سرمربی تیم آرسنال میکل آرتتا این است که امیل اسمیت رو به تمرین با تیم اصلی در کمپ تمرینی اضافه شد و می‌تواند در لیست دیدار با PSV باشد. اسمیت رو از ماه اکتبر به دلیل مشکل زانو از میادین دور بوده است اما امید وجود دارد که او در حال حاضر کاملاً بهبود یافته باشد. او در این فصل فقط ۴ بازی در لیگ برتر انجام داده است که بازی ماه اکتبر در خانه شفیلد یونایتد آخرین آنها بوده است. آرتتا می‌تواند با حضور اسمیت رو قدرت هجومی خود را بالا ببرد.

پس از شکست ناامیدکننده ۱-۰ مقابل استون ویلا در روز شنبه، آرتتا باید قبل از دیدار با لیورپول صدرنشین لیگ برتر انگلیس، در دیداری دشوار با برایتون در خانه در روز یکشنبه بازی کند. توپچی ها می توانند یک ترکیب جوان را در برابر آیندهوون در حالی که قبلاً رتبه اول خود را در جدول تضمین کرده اند، استفاده کنند و به چندین بازیکن کلیدی خود استراحت دهند. بازیکنان نیمکت نشین مثل ریس نلسون، محمد النی، یاکوب کیویور، لئاندرو تروسارد، ادی انکتیا، جورجینیو و آرون رمزدیل احتمالا در این دیدار برای آرسنال به میدان بروند. چندین ستاره آکادمی آرسنال نیز می توانند با شانس برای اولین بازی اروپایی در این تیم حضور داشته باشند، از جمله اتان نوانری ۱۶ ساله و مایلز لوئیس-اسکلی ۱۷ ساله که برای کسب تجربه در لیست تیم حضور دارند.

۱۰۰۹